söndag 28 juni 2009

Mysiga sommarkvällar

Imorgon ska jag och Amelie åka till ULLARED! woohooo
Jag sitter och skriver en lista på allt som ska inhandlas, känner på mig att den kommer att bli lång, för lång! Men allt kommer att behövas till jag flyttar :) Det e tusan inte så långt kvar tills dess. Har helt lagt allt det på hyllan, känns så långt borta men det e det ju faktiskt inte. Lite läskigt men sjukt spännande.
Vad har annars hänt?
Jag har jobbat, jobbat o jobbat lite till. En busy helg på fredens med 115 golfare o alla drack för mycket. Fast det var skönt med lite avbrott från alla barnfamiljer. Kan dock inte bestämma vad som är värst, fulla gubbar o tanter eller en massa skrikiga barnfamiljer?
Helgen avslutades iaf på topp. Åkte in till Vimmerby, grillade och låg på en filt o myste hela kvällen. Jag önska jag hade semester och fick göra detta varje dag!
Med ledighet åt folket!

1 kommentar: