fredag 12 juni 2009

"får det vara en chokladpralin"

Igår var det rent ut sagt en helvetisk dag på jobbet runt lunchtiden och jag trodde en hjärtinfarkt skulle ta dö på mig mitt i restaurangen men som med allt så löser det sig och även såna dagar har sitt slut, thank god for that. När jag äntligen skulle få gå hem för dagen tyckte jag synd om vår köksmästare som fick jobba dubbelt för att en annan kock blev sjuk och så var det hans födelsedag. Så innan jag gick hem gjorde jag en dubbel espresso och Zara o ja fixade ihop en liten "tårta" av chokladpraliner och zoo-godis. Sen satte vi en tomtebloss i o så gick vi o sjöng för honom. Jag tror det gav en liten guldkant på jobbdagen. Hoppas det iaf.

På kvällen åkte jag till Västervik och såg bio. Änglar och Demoner. Den var jätte bra så nu måste jag se Davinci Koden (stavning) också. Idag är det också film väder så jag ska faktiskt snart slänga mig i sängen och titta på någon bra film tills det är dags att ge sig iväg till jobbet och så får jag njuta av mina sista timmar som 22-åring :P

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj... hoppas du tar väl vara på dina sista dagar som 22 åring, imorgon kommer allt gå utför, grått hår, skrynklig hy och en kutad rygg... hahahaha

    SvaraRadera
  2. du kommer ge mig mardrömmar syster :P

    SvaraRadera