onsdag 10 juni 2009

Gårdagen

Igår var jag barnvakt en stund på förmiddagen åt Emina och Wilda. Så lektanten kröp fram till ytan och lekte tjuv o polis, pärlade, cyklade och gungade. Sen skämde jag bort dom och mig själv med lite glass. Det är ju trots allt sommar även om inte vädret vill vara fint.


Idag är det 27 dagar kvar till festivalen och min lilla semester drar igång och 57 dagar kvar tills jag får lämna jobbet. Känns långt bort men det kommer säkert säga swish så står jag med flyttlasset på väg mot norrtälje. GÖTT!!!

3 kommentarer:

  1. ojojoj tjuv o polis! hehe inte illa!

    SvaraRadera
  2. Hur gick det med foten och strumpan... Wilda skvallra och sa att du tagit sönder något brevid "grillen".. hehe...

    SvaraRadera
  3. haha ja just det,glömde säga till om det, min strumpa fastnade i den dära guldlisten när vi sprang runt. livsfarligt btw :P så jag satte en av skinnpallarna där på...

    SvaraRadera