måndag 15 juni 2009

Inget speciellt

Ännu en kväll som avslutas med lite smörgåstårta :)
Men nu får det vara slut på det för nu e den slut...
Idag gillar jag mitt jobb. Har inte behövt stressa men det har ändå funnits en massa o göra. En perfekt dag har det varit. Sen hjälper det att man har jobbat med härligt folk också. Dock känner jag mig inte lika peppad inför imorgon då det är företagsfest med grillning. Tror inte jag kommer komma hem så tidigt som idag *snark* Men snart är jag ledig i två dagar och det ska bli så sjukt skönt. Jag hoppas jag hinner göra en del och träffa så många som det är möjligt. Blir nog en tripp till linköping för o köpa dator också :) Tror jag har hittat en bra en nu. Hoppas det iaf.

Ne jag har nog inget vettigt o skriva utan ska slänga mig i sängen och titta på Ally McBeal. Fick säsong två av emma så nu är jag åter igen fast :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar