tisdag 31 mars 2009

Patrik 1,5

Amelie och jag såg filmen Patrik 1,5 förut, jag trodde den skulle vara roligare men jag tyckte om den ändå, det är en "gullig" film. Tycker också att Gustaf Skarsgård och Torkel Pettersson är riktigt bra i filmen, en liten golfapplåd åt dom :)
Och nu kommer jag med en Varning!
I morse när jag skulle tina upp mina hallon som jag äter till min yoghurt stod jag och tittade sömnigt när tallriken snurrade runt runt runt inne i micron, helt plötsligt börjar det ryka en massa sen kommer det gnistor och till sist en liten låga. Står lite chockad ett tag innan jag kommer på att stänga av micron. Så nu undrar jag vad tusan Euroshopper, som var märket på mina hallon, stoppar i dessa hallon så att dom ka börja brinna. eller finns det en annan logisk förklaring? kan hallon helt plötsligt börja brinna eller har euroshopper stoppat i ett antal kemikalier i dom? Kanske jag borde fråga dom....

"Känslor är varken rätt eller fel - de bara är tills de inte är längre"

Godnatt

1 kommentar:

  1. Det där hände för mej oxå en gång, det va oxå euroshoppers hallon!! Vad fasen kan det vara?? Jag blev livrädd!

    SvaraRadera