onsdag 18 mars 2009

Vårdag

Ska nämna det som alla pratar om idag, vädret! Hur härligt är det inte med solen, visserligen fryser jag fortfarande som en koala skulle göra på nordpolen, men jag njuter ändå. Har iaf tagit vara på dagen och solen. Först var det promenad kl 9 i morse med Emma. Sen kom jag på den lysande idén att vi borde göra lunch och äta den ute någon stans, en picknick helt enkelt. Sen hjälpte Emma till och fixa så allt blev toppen. Vi slog ihop en sallad och en fetaost röra till mackor sen blev det kakor från frankrike och mammas kanelbullar till efterrätt. Så vi satt på en brygga med utsikt över Krön, solen strålade över oss och vi åt en god lunch, LYX!

Efter det var jag helt slut, jäkla jetlag. Men jag har hållt mig igång med att ladda upp bilderna från aussi, rensat bland grejer och lagade mat till mor o far, korv o pommes, himla gott! Snart ska jag slänga mig i sängen och titta på Gossip Girl, har lånat första säsongen av Amelie och som vanligt blir jag helt fast. see ya later.
"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken"

1 kommentar:

  1. låter bra, men det där med Krön håller jag inte med om *fniss* Hultsfredspatriot som jag är; Gnötteln!

    SvaraRadera