söndag 29 mars 2009

Födelsedagskalas


Har precis kommit hem från Bastefall. Har varit på kalas hos Bror och Therese, för idag fyller bror hela 26 år, lite gubbvarning snart ;) hehe nej jag bara skojar, SKÅL Ooch GRATTIS! Jag är iaf fortfarande grymt mätt från fikat vid kl 2, käkade blåbärsmuffins och daimtårta och en annan spännande tårta med lakrits och citron smak, smaskens! Tur att nyttiga veckan börjar nästa vecka!

Fick lite frågor från syster om indiska aftonen. Frågorna var om det smakade gott, om jag kommer bjuda på det och vart kommer hunden ifrån. Svaren är att allt smakade riktigt gott speciellt efterrätten, jag kan bjuda på det någon gång om du är snäll :) och hunden är Amelies familjs, hon var hundvakt, han heter Viggo och är jätte söt. Hoppas du är nöjd med svaren annars kan du höra av dig till min kundtjänst så hjälper dom dig! tack.

2 kommentarer:

  1. Är numret detsamma som till din mobil??

    SvaraRadera
  2. den där lakrits/citrontårtan verkar spännande tycker jag!

    SvaraRadera