måndag 30 mars 2009

Boston in my heart

Jag har ett otroligt sug efter Boston och New York, jag känner det i hela magen och hjärtat faktiskt, ni vet när man riktigt längtar efter något. Alltid när jag längtar dit kollar jag på bilder från min tid där och det gör ju faktiskt inte det hela bättre. Jag skrek nyss ut till Emma på msn
-JAG VILL VARA RIK!!!
Hur tusan ska jag klara mig att inte kunna åka dit på ett par år om jag nu ska bli en fattig student. Det är dessa stunder som får mig att tveka på om jag är "redo" att börja plugga. Kanske man kan kombinera resor och studier men jag är tyvärr inte riktigt gjord av pengar, tyvärr!
Kan jag få vara 22 år ett tag nu så jag slipper känna någon stress med vad tusan jag ska göra.
Okej då fick jag avreagera mig lite över min längtan, men jag saknar verkligen Boston och allt som hör staden till. Min dröm är att ha en lägenhet i Beacon Hill någon gång i framtiden...
"Drömmar är bra. Att förverkliga dem är bättre"

2 kommentarer:

  1. fanskap. saknar boston så fruktansvärt. önskar jag slapp plugga och att jag hade pengar och bara kunde glida runt mellan kontinenterna. crap.

    (en sak som har suttit fast i min hjärna i dag är på vägen till NY, sjungandes på "on the road again" haha. varför vet jag inte, det var väll fint :P)

    SvaraRadera
  2. Åh jag saknar också Boston! Men jag lyckades ta mig dit som fattig student också..fast blir nog värre detta året. I höstas lyckades jag jobba lite extra även om det inte blev sådär väldans mycket pengar. Det kommer jag verkligen itne kunna göra nu så vet inte riktigt hur jag ska få det att gå ihop. För tillfället har jag inte ens sommarjobb! Kan inte Boston flytta sig lite närmre Sverige?

    SvaraRadera