tisdag 24 mars 2009

Pigan Ch

Sitter i Södra Vi och slappar i soffan. Väntar på att colan och chipsen ska komma sen blir det film, "Get Smart" Hört att den är bra, I hope so iaf! Försöker egentligen leva lite nyttigt nu för tiden så då e ju inte chips det bästa man kan trycka i sig, men jag gör ett undantag (ett av alla undantag) me iaf, jag försökte på mig ett nyttigare alternativ till chips igår, Äpplechips, men nja jag får nog dissa det. Åt 3 bitar sen gav jag faktiskt upp, prolemet var att bitarna var sega och smaken var inte så speciell. Men gillar man torkade äpplen så gillar man även chipsen. Prova ni som gör det!
Vi ska faktiskt försöka på oss en nyttighetsvecka hemma i huset i Storebro snart, jag ska bara få mina päron igång på det. Då ska det bakas eget bröd, kolhydrater ska bort och framförallt ska godiset och kakorna bort och den nyttiga maten ska in. Stora frågan är om jag kommer klara detta. Kan bli spännande faktiskt och kul. Speciellt att hitta nya recept. Jag får återkomma med min planering inför "nyttighetsveckan på lindvägen"

"Den som lever får se"

1 kommentar: