söndag 29 mars 2009

Det är bara att gasa

Kom för en stund sen hem från Södra Vi, var där och lämnade min bil sen stannade jag och tittade på film. Vi såg Rallybrudar. Hade inte så stora förhoppningar om den men jag tyckte den var riktigt bra faktiskt, det var så man nästan önskade man levde på 60-talet och att jag kunde köra en riktig rallybil. Men så är icke fallet just nu :) Men om ni inte har sett den så gör det!
Nu har jag suttit och planerat veckans matsedel och det kommer bli massa god mat i veckan, nu hoppas jag bara att min kära mor o far även kommer att tycka om det. Får dela med mig av recepten varje dag så kanske även ni hittar något gott att laga till. En annan bra grej är att jobbet har hört av sig så jag ska jobba på torsdag och sen hela påsken plus några andra dagar, GÖTT! Ska bli riktigt skönt att få börja jobba lite smått igen. Kan jag behöva. Nej nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och slå på en film, ser väl 5 min som vanligt och sen sover jag som en stock. Godnatt...

"Tänk positivt, snälla tankar gör dig vacker"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar