tisdag 17 mars 2009

So here we go again

En ny start, en ny blogg?

Hemma efter 4 månader i Australien så kan säga att jag börjar på ett nytt kapitell, för vad ska hända nu? och det är väl det jag just nu försöker att klura ut. Vad jag vill göra den närmaste tiden. Resa, jobba eller plugga där är alternativen. Får se vad jag kommer fram till, just nu tar jag en dag i sänder.

Hade velat lagt in lite nya bilder på min nya blogg men just nu är min kamera hos onoff för att bli lagad. tappade den i öknen i aussi så efter det ville den inte riktigt vara med längre. Killen på onoff frågade mig vad som hade hänt med den, mitt svar var "jag har inte en aning faktiskt, den vill bara inte funka längre" *visslar* Hoppas iaf att dom kan fixa den, är så fast i min rosa lilla vän. Men jag hde flyt för min garanti går ut i morgon :)

Sitter här och gäspar, hatar jetlag, brukar aldrig riktigt få någon men denna gång känns det. Igår morse var jag skitpigg kl 6 am, så jag hoppade upp. Ni som känner mig vet att detta skulle jag aldrig göra normalt. Och idag klev jag upp vid 8 am, inte konstigt att jag skulle kunna stupa i säng nu på direkten. Någon berättade för mig att det tar lika många dagar som timmar man har att ta igen för att bli av med jetlagen, så jag har 5 dagar kvar (varit hemma 4 dagar)

Nu ska jag försöka pilla lite med layouten, blir mest knäpp på det så till slut springer jag väl till emma som är ett proffs, men än ska jag inte ge upp.

"Jag är inte okej, du är inte okej och det är okej"

1 kommentar: