torsdag 26 mars 2009

Dags att sova..

Omeletten satt inte fel i magen. Efter den satt jag och bläddrade bland syrrans recept och hittade en hel del gott till "nyttighetsveckan" Men får skriva mer om det senare får nog sällskap av lilla Wilda, hon sov brevid mig i natt och tror nog hon kommer snart med sin kudde. I morse när vi vaknade kom även Emina och ville vara med. Det första flickorna gör är att ge varandra en stor kram, syskonkärlek eller vad. Dom är så söta!

Nej nu ska jag faktiskt försöka sova så man är pigg och glad inför en ny dag med massa lek, hoppas bara på massa sol. Sen på kvällen ska vi laga indisk mat hos Amelie, nice ju!
Ett par ord att tänka på innan ni somnar i kväll.

"Vi kan inte utföra storverk här på jorden. Vi kan bara göra små saker med stor kärlek"

1 kommentar:

  1. Vilket bra citat! Ja en utmärkt anledning att åka till boston..haha jag är redan sugen på att åka dit igen trots att jag var där nyligen. Vi får ta och åka dit tillsammans någon gång, jag har ju knappt gått ut i Boston! Familjen kommer i alla fall till Lund om tre veckor på snabbvisit så ska bli kul att träffa småkilarna igen. Har ingen aning om var de landar, ska kolla upp det men de vill nog ha alla tips de kan få..tror itne de har så mycket koll alls haha! Är lagom avis just nu, australien hade inte suttit helt fel. Vad är det för spelning och var är den? Puss

    SvaraRadera