söndag 29 november 2009

Good Morning

Uppe med tuppen idag. Ska strax bege mig in till Stockholm, igen.
Imorgon börjar allvaret o jag känner mig inte alls förberedd. Vill egentligen bara åka hem o gömma mig i skogarna. Men icke sa nicke, detta ska väl gå på något sätt.
Är iaf grymt trött efter ÄNNU en natt när grannarna inte fattar en enda enkel regel. "sänk musiken efter kl 12" Fattar att folk vill festa men man kan väl ha respekt för andra också? Önska jag hade högtalare, då hade jag inte varit en bättre människa utan vräkt på med musik när jag vaknade idag.
Hör jag dunkande musik när jag ska sova nästa onsdag innan min uppguidening ska dom få se ett monster vakna till liv!

Ne nu måste jag bege mig så jag hinner med bussen.
Ha en fin söndag, njut lite av den åt mig med :)

2 kommentarer:

  1. Du klarar dig nog fin fint älskling! Du är ju trots allt bäst :) <3

    SvaraRadera
  2. NU närmar det sig... Lycka till med allt!

    Bilderna från uppvisningen blev inte bra, men jag har beställt en DVD med hela uppvisningen istället =)

    SvaraRadera