fredag 20 november 2009

Fredagsmyyyys

Ligger utslagen på sängen och Amelie har tagit över min soffa. Det är en degarfredag på hög nivå and i Liiiiike. Vi skippade Stockholm idag pga vädret för här i tröga Norrtälje var det banne mig ingen sol och jag veeeeeeeet att ni där hemma har haft det idag, ni behöver inte berätta det. Så vi tog en shoppingrunda nere på stan. Jag hittade en fin kavaj sen sprang jag mest efter Amelie som var riktigt på G. Hon hade modevisning för mig förut och jag kan säga med säkerhet att hon kommer vara snyggast på Åbros julbord. Imorgon blir det ju då Stockholm. Vi ska ta en runda i Gamla stan där jag ska försöka guida och sen ska vi ta en sightseeing buss också. Kaaanske det kan bli tid över för shopping också :P Hade ju liksom flyt igår när vi som bor i nya husen här på campus fick 500 kr kontant för allt strul det var i början när vi flyttade in. Jag tackade med ett stort smile och tyckte att pengarna inte hade kunnat komma mer lägligt.

Nu ska vi snart se fortsättningen på idol, tror att Reeza (stavning?) åker ut, tyvärr. Fast tycker att Erik var sämst idag. Sen blir det Twilight för imorgon ska vi se NEW MOON :)

HeJ HoPp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar