söndag 1 november 2009

Think Twise

Vilken helt underbar helg det har varit. Den har varit så bra att jag var väldigt nära att packa väskan och följa med hem till småland. Men jag tvingade mig själv att stå kvar på parkeringen när Gustaf åkte, med tårar som inte ville sluta rinna och tanken "varför åker jag inte med"
Försöker samla mina tankar. Letar efter fördelarna med att vara här men dom är få just nu. Så får helt enkelt längta ihjäl mig till den 12/11 då ska jag äntligen åka hem.
LÄNGTAR!
Men men, nu ruskar jag i mig lite positivitet jag har ju faktiskt haft som sagt en helt underbar helg :) Gustaf har lagat god mat till mig hela helgen, från superfrukostar till supergoda middagar. Vi har myst på café, tittat på bra filmer och gosat o pussat på varandra så gott som hela tiden. Men något av det bästa på hela helgen var igår när vi åkte in till sthlm för att gå på Göta Lejon och se RAW comedy club. Innan showen satt vi på en mysig restaurang. Åt dessert och drack gott. När vi gick till Göta Lejon var det en lååång kö och det hade blivit något krångel med att kunna släppa in oss som skulle till RAW och släppa ut dom som hade varit på showen innan. Så vi fick stå där ett tag och RAW började 30-40 min sent. Då började jag inse att vi skulle missa sista bussen hem till Norrtälje men sköt det åt sidan och njöt av stunden. RAW var helt sjukt kul har inte skrattat så mycket på länge, Gustaf hade ont i magen idag av allt skrattande. Var kul o se att han var nöjd med min present till honom. När det tog slut var det 10 min kvar tills bussen skulle gå och vi hade inte en chans att hinna med så vi valde mellan att ta in på hotell eller ta en taxi hem, det blev en taxi hem.
Billigt? nej Värt det? ja!
Gustaf lagar sin specialitet, en super god kycklinggryta. Är supernöjd över att ha en pojkvän som kan laga mat :P
Kärlek
Henrik Schyffert, Thomas Järvheden, Glen Wool från Canada, Nour El Refai och så var det en till, hur som helst så var alla sjukt bra! :)

3 kommentarer:

  1. visst é det skönt å ha nån som kan laga mat...man känner sej nästan lite bortskämd ibland :)

    SvaraRadera
  2. Jag lider med dig. Själv har jag börjat pendla, du kanske kan prova det ;) Men jag kan meddela att då känns helt plötsligt en dag för länge :P

    SvaraRadera
  3. Åhh vad kul med Raw Comedy!!

    Jag lider med dig, men du/ni klarar detta!!

    SvaraRadera