lördag 7 november 2009

Absolut Vodka Rock


Torsdagens inköp, Rock Edition.
Tror det är Absolut Vodkas snyggaste hittills. Den står här fint på min hylla nu. Bästa e ju också att man kan fylla på med ny flaska när den andra e slut. Bara att dra ner dragkedjan på baksidan o byta, i like.
Är fortfarande grymt seg idag. Halsen är inte på sitt bästa humör men jag orkar inte lyssna på den utan har städat en hel del i lägenheten idag. Blir en fortsättning med det imorgon.
Det är fotboll på TV nu, så fucking tråkigt. Kan folk inte bara ge upp för detta år o sluta med fotbollen, blir så trött på den hehe.
Ne nu ska jag ta tag i min krage o lyfta arslet från soffan o fixa lite mat till mig. Ris och Gustafs kycklinggryta blir dte idag. Älskar verkligen matlådor till lata dagar som denna.

3 kommentarer:

  1. Snygg flaska!!

    När kommer du hem??

    SvaraRadera
  2. På torsdag :D
    Har du/ni för planer den helgen?

    SvaraRadera
  3. Vi har inga planer den helgen, David har natt helg så vi kommer vara hemma..

    SvaraRadera