tisdag 1 december 2009

Ge allt eller inget

två dagar avklarade, två kvar.
Hela denna vecka är som att dra bort ett plåster riktigt sakta, eller såga av sitt ben med en slö såg, som några klasskamrater beskrev denna vecka så bra.
Dag 1. Guidade upp vasa på engelska, godkänt!
Tränade bussguidningen på svenska
Dag 2. (idag) Guidat upp på slottet, godkänt!

Imorgon ska vi guida i bussen på engelska utan stödord och sen ska vi guida storkyrkan. Efter det ska jag bestämma mig om jag känner mig redo för att guida upp för strömma. man får bara en chans men mina nerver kan förstöra en hel del för mig. har otroligt mycket med info i huvudet, trodde inte det var möjligt att lära sig så här mycket på denna korta tid. Men mitt problem är att få ut den när jag blir så nervös. Så jag velar fram och tillbaka hela tiden. Kanske jag ska ta utmaningen och hoppas på det bästa eller ska jag nöja mig med ett G i kursen och inget certifikat? Jag vet inte...

F*N VAD SKÖNT DET SKA BLI NÄR DETTA ÄR ÖVER!

Jag trodde jag hade pluggat klart för kvällen, men måste plugga på gamla stan också
fuck!

1 kommentar:

  1. Jag tror du kommer klara det... så kör på bara!!

    Lycka till!!

    SvaraRadera