tisdag 17 november 2009

Serious Business

Jag har blivit hotad så här en vanlig tisdag. Så här står det på Amelies blogg;
"jag har tagit en gisslan och det gäller att du följer mina instruktioner väl, annars kommer skålen att dö!! Jag återkommer med vidare information. Jag har fortfarande inte bestämt mig om skålen kommer att klara sig helt igenom detta!"

Det där är min mammas skål som har varit på sin flykt sen i somras hehe men nu är det dödligt allvar med att få tillbaka den. Väntar ivrigt på kommande instruktioner. Känns som jag e med i en film eller nått haha.
Nu måste jag vidare till Alexandra och fortsätta med vårt grupparbete. Men måste absolut följa min mammas skål öde.

2 kommentarer:

  1. ja det ska bli spännande o se vad som händer hm

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, den där gamla skålen, ha ha ha..
    Det här ska bli spännande =)

    SvaraRadera