onsdag 4 november 2009

Inväntar tvättid

Grupparbetet är klart, vi har haft föreläsning om försäkringar och intervjuat RL3, hur dom hade det på sin LIA period och blablabla. Skolan är klar för idag och nu orkar jag inte göra mer. Borde plugga lite på guidningen men ORKA! Sitter just nu och bara väntar på att min tvättid ska börja, borde städa lägenheten också men tänkte att det får bli storstädning på söndag istället, jippie!
Imorgon är det ju dags för kryssningen, är ganska peppad just nu. Tror det kommer bli en kväll som man länge kommer snacka om hehe. Sitter och funderar på vad man ska ta på sig. Ska man vara finfin eller bara vanligt partyklädd? hmm. Vilket i-lands problmen.
Dags att slappa innan det e dags att tvätta

1 kommentar:

  1. jag tänkte köra på riktigt partyklädd på kvällen iaf. På dagen blir det lite finare stuk=buisnisse typs.
    Jag kommer ta med mig för mycket.
    Så hyttmate min väska lär ta plats :D

    SvaraRadera