fredag 27 november 2009

Vill få det överstökat NU

Ligger utslagen i min soffa, huvudet känns som en svamp, ryggen tar död på mig och jag är allmänt trött. Vill bara ha torsdag eftermiddag och vara KLAR. Strömma guidening tar kål på mig. Vill bara känna lättnaden av att jag har gjort det, veta att det är över, slappna av och kunna ta det lugnt. Nästa helg kommer bli helt underbar, inte bara att jag kommer känna en sån otrolig lättnad utan också att Gustaf kommer hit och ger mig kärlek och närhet. OCH så kan jag börja se fram emot jullovet, 3 veckor kvar :) De sista två veckorna i skolan kommer ju kännas som en semester jämfört med dessa två veckor. Vet inte om ni kan ana HUR MYCKET JAG LÄNGTAR TILLS DETTA ÄR ÖVER!!!
Jag vill bara hem, ha jullov, inte stressa, mysa, träffa alla och bara få vara hemma i underbara småland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar