torsdag 12 november 2009

Bulletproof

Oj dålig uppdatering men jag kan sammanfatta de senaste dagarna med några ord
host, snörvel, host, snörvel
Legat sen i lördags och varit sjuk, svininfluensan tippade en del på men jag skyller på kryssningen. Nu mår jag iaf mycket bättre, ska bara bli av med lite hosta och min uppstoppade näsa typ. Skolan har skjutits åt sidan i veckan, vi hade norska o danska men jag kunde inte hänga med så mycket så igår bestämde jag illa kvikt för att jag ville åka hem o krya till mig. Så packade väskan, beställde sista biljetten hem o vips så var jag i Västervik. Eller jag önska det kunde gå så snabbt men det är iaf alltid lika skönt att få vara hemma, gilla!
Nu ska jag krypa upp i soffan hos Gustaf och titta på en annan kanal än fyran, halleluja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar