måndag 16 november 2009

Motivationen är som bortblåst

Ja jag vet inte vart den har tagit vägen, min motivation springer bara och gömmer sig så fort jag tar fram papprena om Stockholm. Paniken börjar smyga sig på också, den kommer oftare än vad motivationen gör iaf.
HUR I HELA )%¤&##" SKA JAG FÅ IN ALLT?
Så känns det.
Jag skulle helst av allt vilja sticka huvudet i sanden, som en struts, och försvinna i tre veckor så jag kunde dra upp huvudet igen och känna lättnaden över att allt är över. Men det är bara bita ihop och se hur allt går. Vet ju att jag är en person som hatar att få underkänt på något som jag gör så även om motivationen inte finns där så ska jag mig tusan göra mitt bästa, mer kan man ju faktiskt inte göra.
Var iaf skönt o vara hemma i helgen o vila upp sig lite.
Mina små sötungar har fått en ny favorit.
3 Sötisar :)

1 kommentar: