onsdag 25 november 2009

Stockholm i mitt hjärta, pyttsan heller!

Klockan är snart halv elva och jag är klar med det jag tänkte hinna med idag plus liten extra grej. Så nu sitter jag här och tänker om jag ska läsa kanske lite om Vasa eller annan historia eller sluta för dagen. Frågan är ju egentligen hur mycket information kan ens hjärna ta in under en dag? Dagen har iaf åter spenderats i Stockholm (är för tillfället sjukt trött på staden) Vi var på Stadsmuseumet för att få lite extra information sen fick vi en guidad tur på slottet. Tycker faktiskt vårat kungliga slott är fult både på utsidan o insidan. Nu har jag ju inte sett allt men blev ju för tusan mer imponerad av Storkyrkan. Sen kom jag hem till lägenheten vid halv sex och har sen dess suttit o pluggat. Fast hade paus vid "bonde söker fru" så nu bestämmer jag här o nu att jag är värd att sluta plugga för dagen o INTE få dåligt samvete över det.
Sådär

Vad ska jag nu göra då?
(skadad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar