fredag 6 juli 2012

Tick tick tick

It's Friday Baby!
Då börjar detta stirrande på klockan igen, måtte dagen gå snabbt och smärtfritt så att helgen kan ta plats. Jag har väl egentligen inte helgledigt fören på söndag eftersom jag ska jobba imorgon. Men det blir iaf sovmorgon och att hoppa i serveringskläderna är bra mycket roligare nu än förr. Sen att jag ska ha ansvaret för ett litet bröllop imorgon gör mig egentligen skitnervös meeeen jag ignorerar det totalt!

Jag är glad för älsklingen som får semester idag, jag vet att mitt förra inlägg var bittrare än en surtant men även att jag har varit inställd på att det inte blir någon semester för min del så kan jag inte rå för att jag morrar lite varje gång någon nämner ordet semester. Jag tror jag behöver ha en resa att se fram emot.

Usch det är ju nästan 8 timmar kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar