fredag 27 juli 2012

Bästa dagen på veckan!

Äntligen fredag!
Ögonlocken hänger tungt idag och gäspningarna kommer tätt, men vad gör det när jag vet att det är sovmorgon imorn. Och DAMN den som väcker mig tidigt.
Lite synd är det att vädret inte kan visa sin bästa sida nu i helgen men det verkar bli sol iaf och det ska man vara nöjd men. Kan ju säga att varenda person som jag har hört klaga på värmen kan ju dra sig baklänges till ett mörkt hål och inte visa sig igen tack.
Ikväll är det ju inflyttningsfest plus sommarfest, känner mig inte så pepp just nu men jag är säker på att festsuget slår till kl 17.00 när jag har helg! Förutom ikväll så är inget inplanerat och det känns mest skönt. Kommer bli en hel del fixande med bröllopet, fasen bara 2 veckor kvar (omg) Programfixeriet går faktiskt bra, håret sitter liksom kvar och jag börjar bli nöjd. Men den svåra biten har inte kommit än och det är att få allt på rätt sida sen när det ska skrivas ut, men det är ett senare problem, typ nästa vecka problem...

Nä nu ska arbetsdagen få börja, dags att titta på höslovsresa, solresa till Gran Canaria och en affärsresa för 8 till Turkiet.

Glad Fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar