onsdag 18 juli 2012

Oväntat besök på Star Street

Jag måste eller jag vill ha det absolut lyckligaste slutet man kan få när jag läser mina böcker. I väldigt få fall så slutar det som jag vill. Fast detta betyder ju inte att jag tycker boken är dålig. Hur som helst. Jag har nog i en månad läst boken "Oväntat besök på star street" Jag kom aldrig in i boken och läste bara några sidor i taget, men den senaste veckan så har jag suttit som klistrad, jag har inte ens somnat på bussen denna vecka. Det som gör att jag tycker denna bok är så himla bra är att den kunde inte ha slutat lyckligare, hur den slutar kan jag ju inte säga eftersom någon kanske vill läsa den.
Förutom det lyckliga slutet så har dne varit rolig och fängslande, jag har svurit ibland när lunchrasten är slut eller att jag måste sluta för annars missar jag att hoppa av bussen.

Passar väl bra med ett lästips på denna regniga dag.
Kan faktiskt tipsa att även andra böcker av Marian Keys är mycket bra :)

Oväntat besök på Star Street

Nu är det lunch!
Tacohamburgare står på menyn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar