tisdag 10 juli 2012

10 juli

Det blir verkligen extra svårt att gå upp om mornarna nu när Gustaf ligger kvar och sover. Men det som stör mig är att jag är supertrött men när jag sätter mig på bussen så kan jag inte sova fören Värkebäcksbron. Då blir jag skittrött och har svårt att hålla upp ögonen när jag ska kliva av bussen vid sjukhuset. Ingen bra taiming alls där.
Innan jag vaknade i natt drömde jag att det var fredag, men så var det ju inte. Längtar lite extra till helgen för förhoppningsvis så kommer vi iväg på en liten semester. Vi hade tänkt åka till Gotland, men det fanns ingen bilplats på sena färgan hem på söndag så den planen sprack. Nu har vi siktat in oss på Göteborg så får vi se hur det blir.

Nej men här var det dött idag (undrar om jag kommer få äta upp mina ord)

Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar