onsdag 25 juli 2012

På min arm

 När jag tog examen så fick jag ett Thomas Sabo armband med en vinge från min kära familj och samtidigt tipsade syrran mig om jordgloben vilket var en självklarhet. Så av min födelsedagspengar införskaffade jag mig den och jag är jätte nöjd med mitt armband. Jag har planer på att fler berlocker ska på men vet inte riktigt vilka än. Jordgloben och vingen passar finfint som minnen från min examen. Nu är jag liksom fri från skolan, fri att resa och världen är min arbetsplats
ÄnglavingeJordglob
Thomas Sabo har så himla mycket fint. önskar att jag kunde få en saftig löneförökning så att jag kunde köpa nya berlocker varje månad. Kan jag väl egentligen göra men då får jag ju välja bort saker som busskort, som tar mig till jobbet så att jag kan jobba och få lön, eller maten, då får jag svälta och har sedan ingen nytta av mina berlocker så jag väljer att köpa en då och då... eller... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar