torsdag 19 juli 2012

Hunger och sug efter blåbär

Jag är så HUNGRIG, har suttit med kunder non-stop så jag har inte hunnit tagit mitt mellanmål och nu är det utom räckhåll eftersom jag sitter själv, Buuhuu... Längtar till lunchen, tacogratäng står det på menyn idag, får tacka Karin för det :)
Min plan har hela denna vecka varit att gå och lägga mig innan 22.00, för jag tror att jag blir lite piggare då. Men denna plan har spruckits varje dag, som tur bara pga trevligheter. Jag sätter upp målet idag igen och får hoppas på det bästa. Måste ut till mor o fars hus i Storebro sen och mata deras fiskar så tänkte (om det inte regnar) plocka blåbär. Skulle ju sitta fint med blåbärspaj och vaniljsås eller blåbär med socker och mjölk eller blåbärsmuffins. Hoppas hoppas regnet håller sig borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar