onsdag 1 april 2009

Vår, snälla stanna!

Super härlig dag, vår vår VÅR, snälla låt den stanna, jag vill inte ha mera snö och kalla dagar, jag vill ha massa sol! Har iaf varit ute och njutit så mycket jag har kunnat. Började dagen med att leka skogshuggare med Emma ute i Hultsfred. Vi konstaterade att vi är väldigt bra på det, sen körde vi (Lennart) fast i leran. Då skulle jag försöka hjälpa till och putta på men det slutade med att jag istället blev prickig av lera, schnyggt! Sen har jag och mamma varit ute på våra nya cyklar ett par gånger och fikat på trappen, det är faktiskt rena lyxen.
Imorgon ska jag jobba, lite pirrigt faktiskt. Roligt ska det bli iaf. Hoppas bara jag slipper jobba själv, det är ju ändå 5 månader sen jag jobbade sist plus att det alltid är tråkigt att jobba själv på den dära spökherrgården. Men är jag själv finns alltid första hjälpen och det är att slå ett samtal till Emma så kommer hon upp och skrämmer bort alla spöken eller hon håller mig sällskap iaf medan jag går runt och tänker "jag vill inte se något, jag vill inte se något" Kalla mig inte knäpp fören ni själva har varit själva på herrgården i mörkret och ska stänga och släcka!

"I am always willing to learn, however I do not always like to be taught"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar