onsdag 8 april 2009

En förgyllad flygresa

På flyget mellan Singapore och Paris såg jag filmen Twilight TVÅ gånger Första gången jag såg den tyckte jag den var skitbra men jag vet inte riktigt vad det är med den som är så himla bra förutom en sak. Det är att Robert Pattinson (killen på bilden) är så grymt snygg. Jag såg filmen en andra gång när det serverades frukost på planet mest bara för att ha något snyggt att titta på medans jag åt, gjorde flygplans maten lite godare helt enkelt. Men här om dagen såg jag en artikel om honom på msn och där var det en bild på honom och han var så hemskt ful. Vilken besvikelse liksom att killen behöver stylister för o bli riktigt snygg. Fast så är det väl med de flesta på denna jord? hur många är egentligen naturligt snygga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar