tisdag 7 april 2009

Me like Döskallar!

Igår morse satt syrran och jag o kollade i heminredningstidningar och jag vill verkligen ha en egen lägenhet NU! Men jag får vänta till hösten och det är helt okej. Men det ska verkligen bli kul att få fixa med sin egna lägenhet, jag längtar. Så när jag kom hem igår började jag rota bland mina sparade "flytta hemifrån grejer" Som jag har sparat på mig i ca 4 år. Märkte att jag har hunnit samla på mig en del döskallesaker, trodde jag skulle hinna tröttna på allt innan jag kommer flytta men icke! Är fortfarande lika förtjust i skallarna :) Hela mitt kök kommer vara fullproppat av dom och lite andra småroliga grejer.
Nu har jag skrivit ut min ansökning till skolan i jönköping så har lite att fixa med den. Men senast 15 maj ska den skickas in så jag har ju lite tid på mig :)

2 kommentarer:

  1. så häftigt med döskallarna! ska bli kul o se hur köket blir sen ;) visst har du en stol också...?

    SvaraRadera
  2. åhh vad kul å få börja om från början..

    SvaraRadera