torsdag 23 april 2009

Trött...

Nyss hemkommen från jobbet. Växjö Universitet har varit på besök idag och druckit för glada livet, ett bra folk faktiskt och hela kvällen rullade på som tusan. Härligt tempo, bara en liten "thing" som hände men det stannar mellan oss 4 som jobbade hehe. Nu ska jag bara slänga i mig yoghurt o knäckemacka sen blir det sängen. Måste bara läsa ut min bok. Kunde inte sluta läsa igår men vid halv två tvingade jag mig själv att försöka somna. Nu är det bara två kapitel kvar, lagom mycket för mer orkar jag inte ikväll.
Gjorde en god gärning igår och köpte majblomman av några ungar utanför ica, tycker alla kan spendera minst en tia för att hjälpa barn. Nu ska jag bara leta rätt på unicef nålen så är jag nöjd. Någon som har sett den någonstans?

Nu är jag mätt och trött. Godnatt!

4 kommentarer:

  1. idag ringde det på dörren... majblommebarn... jag köpte tre ;)

    SvaraRadera
  2. alltså jag köpte tre majblommor, inte tre majblommebarn ^^

    SvaraRadera
  3. hehe rolig kommentar av Emma.
    Vilken är unicef nålen, den för världens barn? den blå, den har jag. Den finns på apoteket. Sen finns det nålar överallt nu tycker jag! Kapp ahl hade en variant och på två systrars butik finns ytterliare en. Bara å välja å vraka och spendera pengar...

    SvaraRadera
  4. haha tur att du köpte majblommrona emma :P

    Japp unicef är den blå för världens barn, då ska jag till apoteket och inhandla den snarast, man måste göra det lilla man kan :)

    SvaraRadera