fredag 3 april 2009

Back to work

Det blev inte direkt någon mjukstart igår på jobbet utan jag var hemma vid halv två i natt och då gick jag som en tant på 100 år för mina fötter gjorde så ¤%"/¤ ont! Men kul hade ja iaf. Hade ett gäng på 19 personer och dom hängde i baren hela natten och drack bra mycket men dom blev aldrig otrevliga eller jobbiga som många annars blir så jag hade det tusan toppen och kul var det att vara tillbaka på stället :)
Fick ett sms i morse att min kamera är klar woohoo äntligen :) så det blir en tripp till västervik snart, ska nog även stanna och ta en glass vid vattnet görmysigt en dag som denna ju, eller nej tusan jag får ju inte äta glass hmm jag får väl gnaga på en morot eller nått :/ eller så får man fuska för att det är fredag...

Här kommer också gårdagens middag,

Fina fiskgrytan 4 port
400 g vit fiskfilé
2 tomater 1/2 tsk salt
5 dl Kelda soppa Fabulous Fish
1 tsk dillfrön
1/2 dl hackad dill
1 dl kokta kräftstjärtar

Skär fisk och tomater i bitar. Krydda fisken med salt. Värm soppan i en kastrull. Lägg i dillfrön, dill och fisk. Låt det koka på svag värme 3-4 min. Lägg i tomat och kräftstjärtar och koka ytterligare 1 min.

Jag vet faktiskt inte hur det smakar för det var mor som lagade igår och jag jobbade. Men det blir min lunch idag och jag tror inte jag kommer att klaga. Nu blir det en promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar