tisdag 7 april 2009

Påskpynt

Jag är glad att jag inte missar våren i Sverige för den är faktiskt toppen och den gör en alltid piggare!
Idag känner jag mig super hurtig, Drog till med en dunder frukost i morse, grönt te, mackor med mitt hembakade bröd och yoghurt med hallon och kiwi, nyttig eller... Sen blev det en cykeltur till affären för att posta ett brev till den ej så populära a-kassan så därför går jag ur den nu, gutt! Sen när man väl har varit ute kan jag ju inte sitta still så jag begav mig ut i skogen för att plocka påskris och göra fint åt mamma så nu har det påskpyntats på lindvägen och hela huset har vädrats ut och på tvättlinan där ute hänger det tvätt, känner mig lite som en hemmafru idag, är jag 22 eller 42? För mig blir det ingen ledig påsk men det gör mig ingenting, kommer få äta god påskmat på jobbet och jobba är precis vad jag vill göra just nu. Nu ska jag fixa till mig lunch, omelett står på menyn..

1 kommentar:

  1. Oh my, den energin kan du få ta med dig hit och storstäda... här ser det ut som #¤#&%#%& rått hål...

    SvaraRadera