tisdag 28 april 2009

60 frågor

Emma (naeturfrost.blogg.se) Har utmanat mig så här kommer svaren :)

1. Hur gammal är du om 5 år? 28 år
2. Vem var den sista du träffade? Emma
3. Hur lång är du? hm 177 tror jag
4. Vilken var den senaste film du sett? 13 snart 30
5. Vem ringde du senast? hmm Alexandra
6. Ditt senaste SMS och till vem? "du kan komma upp när du vill" till Emma
7. Vad är helgens planer? Jobba :/
8. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta!
10. När såg du senast din mamma? i söndags eftermiddag
11. Vilken ögonfärg har du? grönblått
12. När vaknade du idag? runt tio.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hade en katt som följde efter mig förra året. Till slut hittade han hem.
14. Vilken är din favoritplats? Boston och 5th Avenue i New York
15. Vilken plats föredrar du minst? Reningsverket
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? NY hoppas jag!
17. Vad skrämde dig som barn? spöken
18. Vem fick dig att skratta senast? Emma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? jo kanske
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär fast den är ju inte min
21. Sover du med eller utan kläder? med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 just nu
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någon gång spytt på någon? hmm kan ha hänt, förlåt i sånna fall
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? jorå det tror jag
27. Vilken är din favoritglass? Orange chocolate från kristinas
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bjuda min Familj på en härlig resa och sen resa jorden runt.
29. Tycker du om kinamat? oh ja
30. Tycker du om kaffe? japp
31. Vad dricker du till frukost? grönt te eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? på mage
33. Kan du spela poker? joda men ingen favoritsyssla
34. Tycker du om att mysa? jajjemensan
35. Är du en beroendemänniska? nja tror inte det
36. Känner du någon med samma födelsedag som dig? japp
37. Vill du ha barn? kanske senare i livet
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nepp och hoppas jag slipper det
40. Föredrar du havet eller en pool? havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? resor och shopping
42. Äger du dyra smycken? näe
43. Har du någon gång testat narkotika? nope
44. Vad var de senaste du stoppade i munnen? en ostbåge hehe
45. Vem är den roligaste människan du känner? hmm är omringad av många roliga människor, lycko mig!
46. Välj ett ärr på din kropp: under hakan, fick det när jag var liten och flög av en kaning som jag åkte runt på.
47. Vad har du för ringsignal? Takida, Broken, men borde byta
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? joda det finns några kvar
49. Flirtar du mycket? kan hända
50. Vart togs din profilbild? hösten förra året
51. Kan du byta olja på bilen? haha nej
52. Har du fått fortkörningsböter? inte än
53. Vilken var den senast bok du läste? En shopaholics bekännelser i new york
54. Läser du dagstidningen? läser o läser, bläddrar igenom den
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nepp
56. Dansar du i bilen? ibland när amelie sitter brevid, sjunger hellre
57. Vilken radiostation lyssnade du senast på? Mix megapol
58. Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? en "måste göra" lista på jobbet
59. När var du i kyrkan senast? hmm var inne i en kyrka o vände i Melbourne, annars kommer jag inte ihåg
60. Vilka personer utmanar du? Jessica och lovisa

1 kommentar:

  1. det verkar som om den där amelie är bra på att lura oss att sjunga o dansa i bilden *fniss*

    SvaraRadera