tisdag 14 april 2009

Lite nytt till garderoben

Mamma bad mig kolla på lite kläder förut på ellos hemsida. Hon skulle beställa kläder men ville komma upp över 800 kr så hon kunde få 200 kr rabatt. Då finns det faktiskt ingen bättre person att fråga om "jag kan hitta lite kläder" klart jag kan! Även att jag inte mådde tipp topp i morse hittade jag två plagg plus en nödvändighet som strumpor men som alltid är så sjukt tråkigt att beställa. När jag väl hittat det jag ville ha så skulle mamma beställa och då står det helt plötsligt att hon inte får använda sin rabatt bara för att vi har beställt "märkes-kläder", alltså kläder som inte tillhör ellos egna märke. Irriterande ju och berätta en sådan sak efter. Men det spelade ingen roll för vi beställde än dån så snart dimper det ner lite nytt i postlådan, Gött!

3 kommentarer:

  1. snyggt! den blåa var riktigt fin och verkligen en christel-tröja.

    SvaraRadera
  2. Ser fint ut... köpte en kofta på HM idag för 79:50... David sa inget! =)

    SvaraRadera