måndag 27 april 2009

Smaken är som Baken

Fixar ny och gammal musik till min Mp3, ett himla pill eftersom min Mp3 lever sitt egna liv oftast, kanske borde gå och bli lite modern o köpa en ipod...
Här kommer iaf lite tips på bra musik.

¤Frida Hyvönen - Dirty Dancing
¤Looptroop Rockers - Living on a prayer
¤Kanye West - Heartless
¤In Flames feat. Timo Räisänen - Alive
¤System of a Down - Revenga

Kommer fler men nu är jag hungrig och lunchklockan ringer. Sen blir det det jobb vid 3, vinprovning vid 4 och sen jobb igen. Jag får väl mest lyssna på infon om vinerna och sen spotta ut det, kan ju inte springa runt och vara smålullig på jobbet. Fast det skulle ju helt klart göra allt lite roligare Hoppas på trevliga gäster ikväll som går och lägger sig innan tio typ, det skulle göra mig glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar