söndag 26 februari 2012

Somebody That I Used To Know

Det blev ännu en tidig morgon idag. Fast denna gång var det Gustaf som väckte mig med ett stort smile. Tror inte denna söndag hade kunnat börja på ett bättre sätt. Hade tänkt ta en långpromenad förut men gav upp efter 25 min när mina öron höll på att trilla av. Blåser kallt där ute men vad gör det när man blir helt bländad av den underbara solen, bara dumt av mig och glömma mössan. 

Nu tänkte jag sitta och sammanställa fakta och frågor inför en intervju med en dam på ECPAT Sverige. Det ska bli väldigt intressant men samtidigt är jag lite nervös. Man vill ju framstå som professionell och kunnig så bäst och förbereda sig lite iaf. 

Annars då, dopet var väldigt fint igår och lilla Vidar var så söt! Sen gjorde jag bromsspår på vägen hem när två älgar stod och glodde på mig. Med hjärtat i halsen ställde jag mig på bromsen så att det tjöt om däckena. Sen var jag rätt så hispig hela vägen till Vimmerby. Trodde det stod älgar precis överallt. Fy! men lugnade ner mig sen hos Sofie och Jocke där det bjöds på räkor och en hel del skratt till melodifestivalen. Mycket trevlig kväll!

Men nu var det ju den där intervjun som skulle förberedas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar