onsdag 22 februari 2012

Resekonsulten

Just nu trivs jag som handen i handsken på praktiken. Jag har fullt upp men det är bara kul. Nu hoppas jag ju att mitt flow inte försvinner bara för att jag skriver om det. Iaf så känns det så himla bra att jag har hittat något jag kan tänka mig att jobba med tills jag bli gammal och grå (eller rik) Dagarna är sig aldrig lika man kan sälja en vanlig tågresa mellan Västervik - Stockholm, charter till Kreta, weekend till Paris, safariresa, kryssning i Karibien, rundresor över hela världen eller en flygresa till vilken flygplats som helst i världen. 
Jag tycker jag har ett av världen roligaste och spännande jobb :)



When preparing to travel, lay out all your clothes and all your money. Then take half the clothes and twice the money

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar