onsdag 8 februari 2012

Fiskarna i havet

Flitens (säger man så) lampa har lyst här i lägenheten. Hanna och jag har suttit med examensarbetet och även idag har vi gjort framsteg. Det är dags att fixa ordning på saker och ting nu innan Hanna drar till Falun och jag hem till Småland. Fatta att det bara är en skoldag kvar innan praktiken och i helhet så är det 7 skoldagar kvar av hela terminen woohooo skål på det!

Men nu är jag hungrig! Det får bli fish and chips framför mästerkocken, gilla!

Grejen är att jag bara äter fisk denna vecka. Jag måste nämligen äta upp alla mat jag har här hemma och det som finns i frysen är fiskpinnar, torsk och lax. Detta borde betyda att jag borde vara mycket smartare i slutet av veckan och ännu mer redo att ta an praktiken, kan ju hoppas iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar