lördag 25 februari 2012

Min morgon

Jag vaknade vid klockan 07.00 i morse, pigg och glad. Varför kan det inte vara så dem dagarna jag måste gå upp så tidigt. Jag insåg iaf att somna om inte funkade så nu sitter jag här med datorn i knät och ska betala räkningarna. Jag är onormal på flera nivåer idag, först att jag går upp 07.15 och för det andra att jag väljer att börja min lördagmorgon med att betala räkningar.Dock kommer det inte ta så långt tid när jag bara har två räkningar, hyra och mobil. Jag kommer säkert tänka tillbaka till denna tid när jag sitter där om 10 år och har en hel hög med utgifter. Eller så är jag förhoppningsvis rik då så att jag inte bryr mig, hoppas kan man. 

Funderar faktiskt på att ta en morgonpromenad nu när solen tittar fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar