lördag 4 februari 2012

Fina minnen

Kvällen igår blev mycket trevlig. Middagen var sjukt god och jag mosade i mig sallad och gott kött som jag har saknat riktigt mycket! Sen blev det förfest och där säckade jag ihop och ville bara hem till min säng. Dock kämpade jag på och när vi mot slutet spelade upp härlig 90-talsmusik som vi minns från Voxpop kom jag igång. Vem kommer inte igång när man står och dansar loss till Spice Girls. Dock rasade det när vi gick till campusfesten och efter 20 min där gav jag upp och gick hem. Vek min tvätt och sen somnade jag som en liten gris ihopkurrad under täcket. 

Minns ni låtarna
Hanson - MMMBop
Dr Bombay - SOS the tiger took my family
E-type - Angels Crying
S Club 7 - Bring it Back
The Moffatts - I'll be there for you
Vengaboys - Boom Boom Boom Boom
Bloodhound Gang - Fire Water Burn
Steps - 5 6 7 8

Vill ni få lite nostalgi från härliga tiden med Voxpop så lyssna här :)

Nu måste jag ta tag i hemskrivning F*CK

2 kommentarer: