måndag 6 februari 2012

Du är så yeah yeah wow wow

Hur skönt är det inte att det är ljust ute när man går hem nu för tiden. På väg mot ljusare tider, det kommer säga swich så är våren här. Känner mig lagom positiv idag :) Kanske för att det är sista veckan i skolan på ett bra tag, att jag snart flyttar hem, att jag slapp göra provet (dock en liten inlämningsuppgift, men helt klart bättre än prov) eller för att skoldagen har varit riktigt bra!

Fritidsresor har varit hos oss idag. På förmiddagen gick vi igenom deras bokningsprogram, bra med repetition inför nästa vecka. På eftermiddagen var det en helt galen dam som föreläste, misstänkte i början att hon var på lyset men insåg att hon helt enkelt är så. Hon gav iaf bra med inspiration och att jag vill nu ut på praktiken och kicka as trots att jag har en stor klump av nervositet. 

Nu ska jag plugga på provet, dags att börja har jag insett!
Sen blir det torsk med äggsås till middag med massa potatis och en extra stor portion, för er som undrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar