söndag 29 maj 2011

Träffen

2 år sen. Fredagen den 29 maj.

Jag blev nerdragen av en äldre dam som tyckte det var himla kul, jag var mindre glad. Tror det var Sofie jag mötte utanför toaletterna. Jag visade henne min stora fläck på byxorna och säger "Detta kommer dra ner mig ikväll, fan"



Men jag mötte en onykter virvelvind på dansgolvet vid namnet Gustaf. Kan väl vara ärlig och säga att det kanske inte var dansen jag föll för men han var en j*vel på att hångla och lånade ut sina skor (kanoter) på vägen hem. Sen dess har jag varit fast :)

Älskar dig Gustaf, Tårtan, Killen med kanoterna.
Du är min och jag är din

3 kommentarer:

  1. hahaha, vadå inte föll för dansen? Den har fällt många må jag lova ;) (bokstavligt talat)

    Älskar dig! :)

    SvaraRadera
  2. Kanoterna!! Haha de var en kulig kväll

    SvaraRadera