torsdag 19 maj 2011

en dröm

Igår drömde jag en lång och konstig dröm. Det var en sån dröm som man kommer tillbaka till varje gång man somnar om.

Allt började med att vi var en stor grupp med människor, jag kände alla men jag vet inte riktigt vilka dom var. Gustaf var med iaf och jag var gravid i 5 månaden. Vi skulle flyga någonstans så allihopa gick på ett plan och efter en stund i luften blev det helt plötsligt dags för mig att föda. I planet fanns det doktorer och en förlossningsal och där ligger jag o skriker o har skitont och Gustaf han skulle hela tiden smita ut för o äta flygplansmaten. Han åt en massa blomkål och vitkål typ så när vi väl landar har han skit ont i magen och måste åka till sjukhuset. Så jag får knipa ihop och hoppa av sjukhussängen och ge den till Gustaf. Sen vaknade jag.

Snälla älskling om vi någon gång hamnar i sitsen där jag ska föda vårat barn, så var gullig och inte ät en massa kål eller över huvud taget tänka på mat så jag kan få föda klart ;)

1 kommentar: