lördag 14 maj 2011

västervik

Nu funkar äntligen min blogg igen. Såklart hade jag kunnat blogga om tusen saker bara för att bloggen var nere. Men kanske kommer på några saker nu också.

Just nu sitter jag i älsklingens rum och han är ute och får lite middag. Sen blir det middag igen nere på stan med syster o familj. Ska bli mycket trevligt. Det är iaf superskönt att få vara nära Gustaf igen. Han blir nog lite smått tokig för att jag hela tiden pussar och "tar" på honom hehe. Men han får stå ut :)

Vi såg precis filmen "I am number four" Tyckte den var riktigt bra så den kan jag rekommendera. Det satt två killar på bussen idag som tittade på film och hade stora hörlurar på sig. Dom satt och asgarvade skithögt så man typ hoppade till varje gång, till slut skrattade jag med varje gång, åt dom!

Ja ne men så mycket mer har jag nog inte att säga.

Trevligt kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar