måndag 23 maj 2011

Release me

Snart känns det som att det är okej att gå och lägga sig och sova. Är helt slut i kroppen fast pigg i knoppen, säger man så? Iaf huvudet går på högvarv men min kropp är som en klump av cement. Träningen var tung idag, men när jag började tänka på att det antagligen var sista passet denna termin försökte jag öka takten, funkade det? njaaanäää.

Planerna har iaf ändrats så imorgon kan vara min sista dag i skolan sen får jag sommarlov, sug på den karamellen. Känns så sjukt bra. Ett år är avklarat och ska nästa skolår gå lika snabbt så är jag snart en "riktig" resekonsult, jag får liksom en "titel", det är en bra känsla.

Nu håller vi bara alla tummar vi har att askmolnet håller sig borta så jag o de andra 10 brudarna får åka till Krakow nästa vecka. Förbannade vulkaner, kan man inte täppa igen dom bara. Tycker synd om folket i resebranschen om dom ska behöva gå igenom allt igen. Förra året var dom inte klara med allt fören i oktober, askmolnet var i april. Det visar ju hur mycket jobb det ger och kaos om inte minst.
Som sagt, håll tummarna!

Nu intar jag sängen och ska se ett avsnitt av Gossip Girl sen ska jag snarka gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar