tisdag 10 maj 2011

go away

Har haft självstudier idag (ledig) Jag har resonerat som så att man måste passa på och vara ute när det är så fint väder så plugget får vänta tills imorgon. Får ju dock hoppas på att det inte blir lika fint imorgon, eller?

Jag höll på att KLIVA på en orm idag.
BLÄÄÄÄÄ
Jag hade fullt upp med att leta efter min mobil i väskan och när jag tittar upp snirklar den nedanför mina fötter. USCH... Jag hoppade undan, rös med hela kroppen och svor lite. Tror gubben bakom fick sig ett gott skratt. Strax efter det satte sig något äckligt djur på min axel. Då insåg jag att jag älskar ju detta med sol och värme men jag önskar att djuren kunde fortsätta sova igenom hela sommaren också. Typ ormar, ödlor, getingar, myggor och flugor. Dom är så onödiga!

Nu tänker väl någon naturdåre att dom måste vi ha för vår naturs skull, Jag VET det men man får hata dom ändå och önska att dom försvann från jordens yta.

Nu tror jag mina nudlar är klar.
Time får dinner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar