onsdag 11 maj 2011

soligt

Jag är så mätt så trycker någon på min mage kommer jag spy som exorcisten. Fräsch tjej! Ne så illa är det inte men jag kunde inte sluta äta för min kycklinggryta var så god så jag får ju skylla mig själv :)

Det har varit en lugn dag med mest häng på en filt ute. Cyklat ner till stan två gånger, en gång för o göra synundersökning och andra gången för att skicka ett paket. Jag var tydligen inte tillräckligt smart för att göra dessa två sakerna på samma gång. Men nu ska jag faktiskt plugga, det var någon som gav mig dåligt samvete förut för att jag inte gjorde det. SÅ nu är det dags att ta igen lite och förbereda inför imorgon.

Ska först bara lägga mig på golvet och gäsa lite.

2 kommentarer:

  1. hahaha, sorry älskling ;)

    SvaraRadera
  2. hihi lugnt ju :) nu fick jag ju faktiskt någonting gjort.

    SvaraRadera